OFERTA
JAPOŃSKIE RODY

Czasy feudalnej Japonii przed utworzeniem Cesarstwa.
Uczestnicy imprezy podzieleni są na 4 grupy reprezentujące 4 największe japońskie rody, zostają wysłani z misją odnalezienia Tajemniczego Zwoju. Na Zwoju zawarta jest formuła pozwalająca osiągnąć największą mądrość, najwyższy stopień wtajemniczenia. Ten kto odnajdzie Zwój będzie mógł władać całą Japonią jednocząc ją pod rządami swojego rodu. Przywódcy rodów ODA, TAKEDA, ASHIKAGA i MORI wysyłają swoich najlepszych ludzi do wioski ARIAKE znajdującej się u podnóża Góry FUJI celem zdobycia Zwoju i uzyskania władzy dla swojego rodu. Po dotarciu do dworu miejscowego szoguna w ARIAKE dowiadują się, iż Zwoju strzeże zły duch KAPPA. Nikt jednak nie wie, gdzie KAPPA ukrył Zwój. Podobno jednak jakiś czas temu jeden z wielkich Mistrzów odnalazł miejsce ukrycia Zwoju i wyzwał na pojedynek demona KAPPE. Pojedynek jednak przegrał, lecz uszedł z życiem i mieszka gdzieś na pustkowiu w pobliżu wioski ARIAKE.
Mistrz z pewnością może udzielić rad naszym adeptom gdyż pomimo porażki poświęcił swoje życie zgłębianiu tajemnicy pokonania demona KAPPY.
Problem w tym iż Mistrz jest strasznie kapryśny i ostatnio spożywa zdecydowanie zbyt dużo sake. Jeśli jednak nasi młodzi dzielni adepci chcą spotkać się z nim muszą poddać się kolejnym próbą. Następnego dnia od świtu nasi dzielni adepci udają się na poszukiwanie Mistrza i spotyka ich wiele przygód, przeciwności losu, potyczek z pomniejszymi złymi duchami oraz goblinami. W trakcie imprezy grupy muszą ze sobą współpracować i wymieniać się informacjami oraz zdobytymi przedmiotami.
Finałem będzie starcie z Demonem KAPPA i zdobycie potężnego artefaktu - Tajemniczego Zwoju.

Proponujemy Państwu przygotowanie scenariuszowej imprezy integracyjnej w konwencji japońskiej z elementami fantasy. Uczestnicy zabawy mają za zadanie dotrzeć wspólnie do celu. Możemy również zastosować tu element rywalizacji i podziału na grupy bądź wprowadzić zasadę pełnej współpracy zespołu. Grupa po drodze realizując poszczególne zadania będzie otrzymywała kolejne wskazówki dokąd się udać oraz potrzebne rekwizyty np. magiczny wachlarz, zaginiony miecz itp. Czasem będą to zagadki logiczno słowne, fragmenty mapy, szkice terenu itp.

Masz pytania? Chcesz zarezerwować termin?
Wypełnij formularz - odpowiemy niezwłocznie!

Nazwa firmy
Imię i nazwisko *
Telefon kontaktowy *
Adres e-mail *
Treść wiadomości
                                              * - pola wymagane
 

 

<< POWRÓT

TARGET Events & Promotions   |   ul. Cukrowa 63/1, 71-004 Szczecin,
                     tel. 0-609 805 221, 0-609 806 321, 0-505 166 966 email:

© 2009 Target Events & Promotions
Wszelkie prawa zastrzeżone.


Projekt & cms: www.zstudio.pl